Ledsen :(

Är sur nu för att Sveriges Herrar inte tog sig till finalen på sprint nyss. Det var Marcus Hellner och Emil Jönsson tror jag att han heter skulle åka men Jönsson blev sjuk så då fick dom ta in en ny, Teodor Petersson eller något. Han ramlar på första åket och kommer sist när han låg två, Hellner gör allt för att ta igen det, blir så sur, de kommer på 8:onde plats ! Inte direkt för att jag är någon expert eller håller på att leka det men jag älskar att titta på os, speciellt längskidor. Nu får vi heja på Charlotte Kalla och Anna Haag i finalen. Nu vill jag börja med skidor bara för att bli lika bra som dem och få vara med i os, hahah. Älskar OS, det gör jag, tycker att det är "mysigt" att titta på. Tror iallfall att Sverige tar guld i sprint damer. Får vell se imorgon för ska gå lägga mig nu, är fortfarande sur för att herrarna inte klarade sig :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0