Branäs imorgon

Skola idag, fick tillbaka spanska provet idag som gick lite sämre än vad jag trodde men det var väldigt bra för att vara mig på spanska. Fick 49/56. På hemkunskapen fick vi göra thai wok och några fick göra egen glass, det var super gott. Klockan är snart 5 så jag måste börja packa för imorgon åker jag, pappa och min lillasyster till fjällen, Branäs. Ska åka med mina kusiner från Halmstad, längtar efter att få träffa dem för har inte träffat dem sen sommras tror jag. Sen på fredag kommer mina andra kusiner från Huddinge med. Ska bli jätte roligt ! Men måste börja packa nu, mycket saker som ska med. Ska fixa naglarna sen också. Puss




En gammal bild på mig med mitt blonda hår, saknar det men passar bäst i mörkt !



Kommentarer
Postat av: Anonym

ni har börjat uppdatera mer . och bra en bild . men det är ju bara lovisa som skriver . eller är de bara din blogg . :)

2010-02-25 @ 16:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0