My weekend

helgen har vart ganska lugn här också! I fredags gjorde jag absolut ingenting :O Igår så va jag och titta på simons match, dom förlorade ;) Sen efter det så drog jag till dansen :) Det är så kuul, synd att jag inte kan vara med på dansuppvisningen. Det är ju den som är absolut roligast. Vid 9 så möte jag rebecka och vi drog till kräppla, hah och sant och snacka skiit mysigt. Sen kom hennes granne & co. Vi snackade och körde bluff och burken! gaha. Sen drog vi hemmåt vid 11 :) Och idag så åkte jag till farsta, så nu är man 500 kr fattigare :(  Men fick med mig:
2 solglasögon, svart tröja, kjol och tights. Om en timme så ska jag till julia och plugga in lite teater repliker hah, med Linnea också! Sen ska jag försöka hinna städa rummet och jobba mycket i matteboken! Har aldrig skrivit ett sånt hära långt inlägg förut :O Men Vi hörs!

Haha, påsklovet förra året!


Jag och Josefin hihi. Från förra veckan



Emma




Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha va söta vi är :P

Love you <33

2010-04-18 @ 21:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0